Takip Et :

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

               MAXİMUM ASISTANS ÇEKİCİ VE KURTARICI HİZMETLERİ LTD.ŞTİ.  (sözleşmede “MAXİMUM ASİSTANS ” olarak anılacaktır), Oteller, Hava yolu firmaları, Oto kiralama firmaları, Oto lastik ve tamir firmaları, Çekici firmaları, çekiciler ve diğer yol yardım araçları (bundan sonra “Servis Sağlayıcıları” olarak da anılacaktır) araçları herhangi bir sebeple yolda kalan müşterileri (bundan sonra “Müşteri” olarak da anılacaktır) en yakın oto servise taşınmasını sağlayan ve o an müşterinin ihtiyacı olan hizmetleri veren yol yardım şirketidir. Maximum Asistans ve Müşteri, birlikte “Taraflar” olarak da anılacaktır.

GENEL ŞARTLAR, HİZMETLER, BAŞVURU VE ÜYELİK

               MAXİMUM ASİSTANS Hususi kullanım otomobil, hafif ve ağır ticari araçlar, motosikletler için sözleşme geçerli olduğu tarihten itibaren 1 yıl süreli ASISTANS PAKETİ veya İKAME ARAÇ HİZMET PAKETİNİ satın alan müşterilerine; Sözleşmede belirlenen limitler dahilinde Türkiye Cumhuriyeti’nin adalar hariç tüm karayolları olmak üzere 81 ilinde uzman kadrosuyla 7 gün 24 saat ücretsiz yol yardım hizmeti , ikame araç hizmeti ve konut yardım hizmeti veren bir yol yardım şirketidir. MAXİMUM ASİSTANS üyeliği olan Müşteri’lerine aşağıdaki paket seçeneklerine göre satın almış oldukları paketlere göre sözleşme kapsamında hizmet verilir.

 

YOL YARDIM PAKETİ

1.1 Hizmet özeti

  1. MAXİMUM ASİSTANS bilgileri teminat başlamadan önce bildirilen Hususi Kullanım binek tipi   (minibüs, panel Van, back-up, ambulans, midibüs, kamyon, çekici, traktör, otobüs, açık kasa kamyonet, kapalı kasa kamyonet, uzun ve kısa şase kamyonet, hususi kullanılan kamyonet, ticari taksi, kiralık araç tipi ticari amaçla kullanılan araçlar hariç) araçlardır.
  2. Türkiye genelinde Mini Yardım Paketi kapsamında sunulan hizmetlere 0850 309 6782 numaralı çağrı merkezi üzerinden 7/24 ulaşım sağlanacaktır.
  3. Sözleşme, hizmet paketi başlangıç tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iptali ve/veya araç değişikliği talep edilmemesi durumunda sözleşme iptali ve/veya araç değişikliği yapılmayacaktır.
  4. Toplu mal ve insan taşımacılığında kullanılmamış, şoför ile veya şoför olmaksızın kiralanmamış, taşıtlardır. Sözleşme yürürlüğe giriş tarihinden itibaren 1 hafta (7 gün) sonra geçerli olacaktır. Hizmetten yararlanacak müşterinin aracı arıza veya kaza nedeni ile ikinci kez çekici hizmeti, iki olay arasında 1 hafta (7 gün) geçmiş olması durumunda verilecektir. 
  5. Sözleşme trafik sigortası ile aynı gün başlatılmış ise bekleme süresi uygulanmayacaktır.

2.2 Hizmetler

          1.Aracın çalışmasına veya yürüğüne engel bir mekanik arıza veya kaza durumunda Maximum Asistans tarafından aracın en yakın oto tamir  servisine naklini, arıza anında yılda bir (1) kez  1.500 TL limite kadar kaza anında yılda iki (2) kez , toplam 3.000 tl limite kadar temin edecektir.

          2.Hizmetten yararlanacak müşterinin en yakın oto tamir servisi dışında başka bir servise çekilmesini talep etmesi durumunda oluşacak ücret farkı hizmetten yararlanacak müşteri tarafından karşılanacaktır.

           3.Toplam 10.500 TL limitin aşılması durumunda hizmet sözleşmesi sona ermiş olacaktır.

          4.Aracın kaza sonucu devrilmesi, yan yatması veya başka bir seviyeye düşmesi durumunda, aracın çekilerek veya vinç ile bulunduğu yerden kurtarılarak  yoluna devam etmesi için uygun bir yere konulması 1.500 TL limite ve yılda 1 defaya kadar sağlanacaktır.

YOL YARDIM MAXİMUM

1.1. Hizmet özeti

  1. Maximum Asistans bilgileri teminat başlamadan önce bildirilen hususi kullanım binek Otomobiller, hususi kullanım Kamyonet ve kiralık araç olan otomobiller (minibüs, panel Van, back-up, ambulans, midibüs, kamyon, çekici, traktör, otobüs, açık kasa kamyonet, uzun şase kamyonet, ticari taksi, kiralık araç kamyonet tipi ticari amaçla kullanılan araçlar hariç) araçlardır.
  2. Türkiye genelinde Yol Yardım Maximum Paketi kapsamında sunulan hizmetlere 0850 355 0 343 numaralı çağrı merkezi üzerinden 7/24 ulaşım sağlanacaktır.
  3. Sözleşme, hizmet paketi başlangıç tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iptali ve/veya araç değişikliği talep edilmemesi durumunda sözleşme iptali ve/veya araç değişikliği yapılmayacaktır.
  4. Toplu mal ve insan taşımacılığında kullanılmamış, şoför ile veya şoför olmaksızın kiralanmamış taşıtlardır.
  5. Sözleşme yürürlüğe giriş tarihinden itibaren 1 hafta (7 gün) sonra geçerli olacaktır. Hizmetten yararlanacak müşterinin aracı arıza veya kaza nedeni ile ikinci kez çekici hizmeti, iki olay arasında 1 hafta (7 gün) geçmiş olması durumunda verilecektir. 
  6. 30 GÜNDEN aşağı kısa süreli kiralamalar hariçtir. Hasar durumunda kiralama sözleşmesi talep edilecektir.
  7. Sözleşme trafik sigortası ile aynı gün başlatılmış ise bekleme süresi uygulanmayacaktır. 

2.2 Hizmetler

  1.  Aracın çalışmasına veya yürüğüne engel bir mekanik arıza veya kaza durumunda Maximum Asistans tarafından aracın en yakın oto tamir servisine naklini, arıza anında yılda iki(2) kez ve kaza anında yılda iki (2) kez en yakın oto tamir ya da yetkili servisine toplam yıllık 20.000 TL limite kadar temin edecektir.
  2.  Hizmetten yararlanacak müşterinin en yakın oto tamir veya yetkili servisi dışında başka bir servise çekilmesini talep etmesi durumunda oluşacak ücret farkı hizmetten yararlanacak müşteri tarafından karşılanacaktır. 
  3. Arıza veya kaza anında aracın çekilmesi, hizmet maliyeti dışında kalan köprü geçişleri, ücretli geçişler, otopark bedelleri vb. bedeller hizmetten yararlanacak müşteri tarafından karşılanacaktır. Teminatların aşılması durumunda aşılan kısım hizmetten yararlanacak müşteri tarafından ödenecektir.
  4. Teminatların aşılması durumunda aşılan kısım hizmetten yararlanacak müşteri tarafından ödenecektir. Toplam 18.000 TL limitin aşılması durumunda hizmet sözleşmesi sona ermiş olacaktır.
  5. Aracın kaza sonucu devrilmesi, yan yatması veya başka bir seviyeye düşmesi durumunda, aracın çekilerek veya vinç ile bulunduğu yerden kurtarılarak yoluna devam etmesi için uygun bir yere konulması 1,500 TL limite ve yılda 2 defaya kadar sağlanacaktır. Aracın bagaj ve yükünden dolayı çekilmesine veya kurtarılmasına engel bir durum var ise, bagaj veya yükün boşaltılmasından Maximum Asistans sorumlu değildir.
  6.  Araç isteğe bağlı yerleşim birimine ya da sanayi içerisindeyse başka bir sanayiye nakli karşılanmayacaktır.

HAFİF TİCARİ YOL YARDIM

              1.Hizmet özeti

1. MAXİMUM ASİSTANS HAFİF TİCARİ YOL YARDIM Paketi; hususi&ticari kullanım otomobil, hususi&ticari kullanım (5 Koltuklu) kamyonet, Kiralık araç otomobil&kamyonet (rent a car), minibüs, midibüs (22 Koltuğa kadar), panelvan, pick-up, açık-kapalı kasa kamyonet, panelvan tipi (4500 kg aşmamış) araçları kapsar. (Motosiklet, çekici, kamyon, otobüs, ticari taksi, ambulans, iş makinası,Off-Road, traktör bu paketin hizmet kapsamı dışındadır.)

2.Türkiye genelinde Mini Yardım Paketi kapsamında sunulan hizmetlere 0850 355 0 343 numaralı çağrı merkezi üzerinden 7/24 ulaşım sağlanacaktır.

3. Sözleşme, hizmet paketi başlangıç tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iptali ve/veya araç değişikliği talep edilmemesi durumunda sözleşme iptali ve/veya araç değişikliği yapılmayacaktır.

4. Sözleşme yürürlüğe giriş tarihinden itibaren 1 hafta (7 gün) sonra geçerli olacaktır. Hizmetten yararlanacak müşterinin aracı arıza veya kaza nedeni ile ikinci kez çekici hizmeti, iki olay arasında 1 hafta (7 gün) geçmiş olması durumunda verilecektir. 

 5. 30 GÜNDEN aşağı kısa süreli kiralamalar hariçtir. Hasar durumunda kiralama sözleşmesi talep edilecektir.

 6.Sözleşme trafik sigortası ile aynı gün başlatılmış ise bekleme süresi uygulanmayacaktır.

2.2 Hizmetler

1.Aracın çalışmasına veya yürür üne engel bir mekanik arıza veya kaza durumunda Maximum Asistans tarafından aracın en yakın tamirhaneye ya da yetkili servise naklini, arıza anında yılda (iki)2 kez en yakın oto tamir servisi ya da yetkili servise 5.000 TL limite kadar ve kaza anında yılda 3 (üç) kez en yakın tamirhaneye ya da yetkili servise 5.000 TL limite kadar temin edecektir.            

2. Hizmetten yararlanacak müşterinin en yakın oto tamir veya yetkili servisi dışında başka bir servise çekilmesini talep etmesi durumunda oluşacak ücret farkı hizmetten yararlanacak müşteri tarafından karşılanacaktır. 

3. Arıza veya kaza anında aracın çekilmesi, hizmet maliyeti dışında kalan köprü geçişleri, ücretli geçişler, otopark bedelleri vb. bedeller hizmetten yararlanacak müşteri tarafından karşılanacaktır. Teminatların aşılması durumunda aşılan kısım hizmetten yararlanacak müşteri tarafından ödenecektir.

4. Teminatların aşılması durumunda aşılan kısım hizmetten yararlanacak müşteri tarafından ödenecektir. Toplam 29.500 TL limitin aşılması durumunda hizmet sözleşmesi sona ermiş olacaktır.

5. Aracın kaza sonucu devrilmesi, yan yatması veya başka bir seviyeye düşmesi durumunda, aracın çekilerek veya vinç ile bulunduğu yerden kurtarılarak yoluna devam etmesi için uygun bir yere konulması 1,500 TL limite ve yılda 2 defaya kadar sağlanacaktır. Aracın bagaj ve yükünden dolayı çekilmesine veya kurtarılmasına engel bir durum var ise, bagaj veya yükün boşaltılmasından Maximum Asistans sorumlu değildir.

6. Araç isteğe bağlı yerleşim birimine ya da sanayi içerisindeyse başka bir sanayiye nakli karşılanmayacaktır.

7.İl veya ilçe sınırları içerisinde yetkili servis yoksa en yakın tamirhaneye nakli sağlanacaktır. Teminatların aşılması durumunda aşılan kısım hizmetten yararlanacak müşteri tarafından ödenecektir.

8. Aracın devrilmesi, yan yatması veya başka bir seviyeye düşmesi durumunda, aracın çekilerek veya vinç ile bulunduğu yerden kurtarılarak yoluna devam etmesi için uygun bir yere konulması olay başı 1.500 TL limite ve yılda 3 defaya kadar sağlanacaktır.

9.Aracın bagaj ve yükünden dolayı çekilmesine veya kurtarılmasına engel bir durum var ise, bagaj veya yükün boşaltılmasından Maximum Asistans sorumlu değildir. Yolcu taşımacılığı yapan araçlarda yolcuların naklinden Maximum Asistans sorumlu değildir.

AĞIR TİCARİ YOL YARDIM

Herhangi bir ağğır ticari araca hizmet verilmeyecektir.

TRAKTÖR YOL YARDIM PAKETİ

1 . 1 Hizmet özeti

1. Türkiye genelinde Mini Yardım Paketi kapsamında sunulan hizmetlere 0850 335 0 343 numaralı çağrı merkezi üzerinden 7/24 ulaşım sağlanacaktır.

2. Sözleşme, hizmet paketi başlangıç tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iptali ve/veya araç değişikliği talep edilmemesi durumunda sözleşme iptali ve/veya araç değişikliği yapılmayacaktır.

3. Şahıs ve tüzel kişiler adına olan (MODEL YILI 20 YAŞI GEÇMEMİŞ) traktörleri kapsar. Motosiklet, otomobil, hususi kamyonet, çekici, kamyon, uzun şase kamyonet, açık kasa kamyonet, minibüs, midibüs, otobüs, panelvan, pick-up, taksi, rent a car, ambulans, iş makinesi ve ticari amaçla kullanılan araçlar bu paketin hizmet kapsamı dışındadır.

4.   Sözleşme yürürlüğe giriş tarihinden itibaren 10 gün sonra geçerli olacaktır. Hizmetten yararlanacak müşterinin aracı arıza ve kaza nedeni ile ikinci kez çekici hizmeti, iki olay arasında 10 gün geçmiş olması durumunda verilecektir. 

5.  Kaza veya arıza sonucu traktörün hareketsiz kalması durumunda, traktörün olayın gerçekleştiği yere en yakın tamirhaneye olay başına azami 1.500 TL limit dahilinde, kaza durumunda yılda en fazla 2 (iki), arıza durumunda ise yılda 1 (bir) defa olmak üzere aracın çekilmesi sağlanacaktır. Hizmet alıcısının talebi doğrultusunda traktörün başka bir yerdeki servise veya tamirhaneye çekilmesi durumunda ise oluşacak fark hizmet alıcısı tarafından ödenecektir. Toplam 4.500 TL limitin aşılması durumunda hizmet sözleşme sona erecektir.

6. Traktör kaza durumunda sözleşmeye bağlı olarak; devrilme veya şarampole yuvarlanma nedeniyle hareketsiz kalması durumunda, mümkün olabilen durumlarda traktörün kurtarılması ve sonrasında çekilmesi veya yoluna devam etmesi için uygun bir yere konulması  adına verilecek olan gerekli organizasyon sağlanmayacaktır.

7. Traktörün, hizmeti alanın talebi doğrultusunda olay yerine en yakın tamirhaneden başka bir tamirhaneye veya servise çekilmesi durumunda oluşacak fark hizmet alan tarafından ödenecektir.

8. Hizmetten yararlanacak müşterinin yetkili servis veya oto tamirhane dışındaki başka bir adrese veya konuma traktörün çekilmesi talepleri (Olay yerinden evin önüne, sanayi bölgesinden evinin önüne veya herhangi bir oto tamir servisinden başka bir oto tamir servisine çekilmesi talepleri) karşılanmayacaktır.

2.2 Hizmetler

1.Hizmetten yararlanacak müşterinin en yakın oto tamir servisi dışında başka bir servise çekilmesini talep etmesi durumunda oluşacak ücret farkı hizmetten yararlanacak müşteri tarafından karşılanacaktır.

2. Olay başı limit 1.500 TL olup kaza ve arıza hakları birlikte kullanılamaz. 

3.Bölgedeki anlaşmalı hizmet sağlayıcıların imkân ve yeterlilikleri kapsamında, fiziki, coğrafi ve iklim koşullarının elverdiği ölçüde hizmet veya yol yardım organizasyonu gerçekleştirilecektir. Hizmet sağlayıcısının belirteceği nedenlerden dolayı organizasyonun yapılamaması ve hizmet alıcısının kendi imkânları ile yapacağı çekim maliyetleri sözleşme limitleri dahilin de hizmet vermekle yükümlü firma (MAXİMUM ASİSTANS) onayı doğrultusunda hizmet alıcısına ödenecektir.

4.Sözleşme trafik sigortası ile aynı gün başlatılmış ise bekleme süresi uygulanmayacaktır.

MOTOSİKLET YOL YARDIM

1.1 Hizmet Özeti

  1. Yol Yardım MOTORSİKLET; Şahıs ve tüzel kişiler adına olan (MODEL YILI 20 YAŞI GEÇMEMİŞ) motosikletleri kapsar. Traktör, otomobil, hususi kamyonet, çekici, kamyon, uzun şase kamyonet, açık kasa kamyonet, minibus, midibüs, otobüs, panel van, pick-up, taksi, rent a car, ambulans, iş makinasi, ve ticari amaçla kullanılan araçlar ile ticari amaçlı kullanılan motosikletler bu paketin hizmet kapsamı dışındadır.
  2. Türkiye genelinde Yol Yardım MOTORSİKLET kapsamında sunulan hizmetlere 0850 3350343 numaralı çağrı merkezi üzerinden 7/24 ulaşım sağlanacaktır.
  3. Sözleşme, hizmet paketi başlangıç tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iptali ve/veya araç değişikliği talep edilmemesi durumunda sözleşme iptali ve/veya araç değişikliği yapılmayacaktır.
  4.  Sözleşme yürürlüğe giriş tarihinden itibaren 1 hafta (7 gün) sonra geçerli olacaktır. Hizmetten yararlanacak müşterinin aracı arıza veya kaza nedeni ile ikinci kez çekici hizmeti, iki olay arasında 1 hafta (7 gün) geçmiş olması durumunda verilecektir. 
  5. Sözleşme trafik sigortası ile aynı gün başlatılmış ise bekleme süresi uygulanmayacaktır.

2.2 Hizmetler :

  1. Kaza veya arıza sonucu motosikletin hareketsiz kalması durumunda, motosikletin olayın gerçekleştiği yere en yakın tamirhaneye olay başına azami 1.500 TL limit dahilinde, kaza durumunda yılda en fazla 1 (bir), arıza durumunda ise yılda 1 (bir) defa olmak üzere motosikletin çekilmesi sağlanacaktır. Hizmet alıcısının talebi doğrultusunda motosikletin başka bir yerdeki servise veya tamirhaneye çekilmesi durumunda ise oluşacak fark hizmet alıcısı tarafından ödenecektir.
  2.  Toplam 3.000 TL limitin aşılması durumunda hizmet sözleşme sona erecektir.
  3. Motosiklet kaza durumunda sözleşmeye bağlı olarak; devrilme veya şarampole yuvarlanma nedeniyle hareketsiz kalması durumunda, mümkün olabilen durumlarda motosikletin kurtarılması ve sonrasında çekilmesi veya yoluna devam etmesi için uygun bir yere konulması adına verilecek olan gerekli organizasyon azami 1500 TL limitle yılda 1 (bir) defa sağlanacaktır.
  4. Toplam 4.500 TL limitin aşılması durumunda hizmet sözleşmesi sona ermiş olacaktır.

 

YOL YARDIM TAKSİ

1.1 Hizmet Özeti

  1. Yol Yardım TAKSİ; hizmet başlamadan önce bildirilen ve MODEL YILI 20 YAŞI AŞMAMIŞ Ticari Taksi araçları kapsar. Motosiklet, çekici, kamyon, otobüs, ambulans, iş makinası, traktör ve başka ticari amaçla kullanılan araçlar bu paketin hizmet kapsamı dışındadır. Şahıs v
  2. Türkiye genelinde Yol Yardım TAKSİ kapsamında sunulan hizmetlere 0850 335 0 343 numaralı çağrı merkezi üzerinden 7/24 ulaşım sağlanacaktır.
  3. Sözleşme, hizmet paketi başlangıç tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iptali ve/veya araç değişikliği talep edilmemesi durumunda sözleşme iptali ve/veya araç değişikliği yapılmayacaktır.
  4. Sözleşme yürürlüğe giriş tarihinden itibaren 10 gün sonra geçerli olacaktır. Ancak aracın trafik sigortasıyla birlikte veya tescil tarihi ile aynı gün hizmet sözleşmesinin düzenlenmesi durumunda bekleme süresi uygulanmayacaktır.
  5. Hizmetten yararlanacak müşterinin arıza veya kaza nedeni ile ikinci defa hizmet talebi; ilk hizmet talebinin üzerinden 7 gün geçmesi durumunda karşılanacaktır.

1.2 Hizmetler

  1. Kaza veya arıza sonucu aracın hareketsiz kalması durumunda, aracın olayın gerçekleştiği yere en yakın yetkili servis veya oto tamirhaneye olay başına azami 2.500 TL limit dahilinde, kaza durumunda yılda en fazla 2 (iki), arıza durumunda ise yılda 1 (bir) defa olmak üzere aracın çekilmesi sağlanacaktır. Hizmet alıcısının talebi doğrultusunda aracın başka bir yerdeki servise veya tamirhaneye çekilmesi durumunda ise oluşacak fark hizmet alıcısı tarafından ödenecektir. Toplam 10.500 TL limitin aşılması durumunda hizmet sözleşmesi sona erecektir.
  2. Aracın kaza durumunda sözleşmeye bağlı olarak; devrilme veya şarampole yuvarlanma nedeniyle hareketsiz kalması durumunda, mümkün olabilen durumlarda aracın kurtarılması ve sonrasında çekilmesi veya yoluna devam etmesi için uygun bir yere konulması adına verilecek olan gerekli organizasyon azami 1.500 TL limitle yılda 1 (bir) defa sağlanacaktır.

ELEKTİRİKLİ ARAÇ YOL YARDIM

 1.1 Hizmet Özeti

  1. MAXİMUM ASİSTANS ELEKTİRİKLİ ARAÇ YOL  YARDIM PAKETİ ; Hususi kullanım elektrikli otomobil ve hususi kullanım (5 Koltuklu) elektrikli kamyonet olan  araçları kapsar. Benzin ve/veya Dizel motosiklet, çekici, kamyon, uzun şase kamyonet, açık kasa kamyonet, minibus, midibüs, otobüs, panel van, pick-up, taksi, rent a car, ambulans, iş makinasi, traktör ve ticari amaçla kullanılan araçlar bu paketin hizmet kapsamı dışındadır.
  2. Türkiye genelinde Yol Yardım ELEKTRİKLİ ARAÇ  kapsamında sunulan hizmetlere 0850 3350343 numaralı çağrı merkezi üzerinden 7/24 ulaşım sağlanacaktır.
  3. Sözleşme, başlangıç tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iptali ve/veya araç değişikliği talep edilmemesi durumunda sözleşme iptali ve/veya araç değişikliği yapılmayacaktır.
  4. Sözleşme yürürlüğe giriş tarihinden itibaren 7 gün sonra geçerli olacaktır. Ancak aracın trafik sigortasıyla birlikte veya tescil tarihi ile aynı gün hizmet sözleşmesinin düzenlenmesi durumunda aynı gün geçerli olacaktır.
  5. Hizmetten yararlanacak müşterinin arıza veya kaza nedeni ile ikinci defa hizmet talebi; ilk hizmet talebinin üzerinden 7 gün geçmesi durumunda karşılanacaktır.

2.2 Hizmetler

  1. Kaza veya arıza sonucu aracın hareketsiz kalması durumunda, aracın olayın gerçekleştiği yere en yakın yetkili servis veya oto tamirhaneye olay başına azami 1.500TL limit dahilinde, kaza durumunda yılda en fazla 2 (iki), arıza durumunda ise yılda 2 (iki) defa olmak üzere aracın çekilmesi sağlanacaktır. Hizmet alıcısının talebi doğrultusunda aracın başka bir yerdeki servise veya tamirhaneye çekilmesi durumunda ise oluşacak fark hizmet alıcısı tarafından ödenecektir. Toplam 9.000 TL limitin aşılması durumunda hizmet sözleşme sona erecektir.
  2. Aracın kaza durumunda sözleşmeye bağlı olarak; devrilme veya şarampole yuvarlanma nedeniyle hareketsiz kalması durumunda, mümkün olabilen durumlarda aracın kurtarılması ve sonrasında çekilmesi veya yoluna devam etmesi için uygun bir yere konulması adına verilecek olan gerekli organizasyon azami 1500 TL limitle yılda 1 (bir) defa sağlanacaktır.
  3. Herhangi bir nedenle lastiği patlayan veya şarjı biten araca en uygun hizmet birimi gönderilecek, olay yeri uygunluğu ve hizmet alıcısının aracında yedek lastik bulunması durumunda; lastiğin tamiri ile ilgili malzeme ücretleri, hizmetten yararlanacak müşteri tarafından ödenmek suretiyle değiştirilecektir. Lastik değişimi veya şarjı yapılamayan durumlarda, azami 1000 TL limit dâhilinde ve yılda 1 (bir) defaya mahsus olmak üzere; aracın en yakın lastikçiye, servise veya şarj istasyonuna nakli sağlanacaktır. Sözleşme limitinin aşılması durumunda, aşılan meblağ kadar olan ödeme hizmetten yararlanacak müşteri tarafından karşılanacaktır.

 

 

 

VİP MAXİMUM ASİSTANS PAKET İÇERİĞİ

 

1.1 Hizmet özeti

 

1. Maximum Asistans bilgileri teminat başlamadan önce bildirilen Hususi kullanım binek, hususi kullanım Kamyonet kullanımında MODEL YILI 15 YAŞI GEÇMEMİŞ olan araçlara hizmet sağlanacaktır. Ruhsat üzerinde araç sahibinin ikametgah adresine verilecek hizmetler ve limitler aşağıdaki tabloda listelenmiştir.

2. Türkiye genelinde Mini Yardım Paketi kapsamında sunulan hizmetlere 0850 309 6782 numaralı çağrı merkezi üzerinden 7/24 ulaşım sağlanacaktır.

3. Sözleşme, hizmet paketi başlangıç tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iptali ve/veya araç değişikliği talep edilmemesi durumunda sözleşme iptali ve/veya araç değişikliği yapılmayacaktır.

4. Toplu mal ve insan taşımacılığında kullanılmamış, şoför ile veya şoför olmaksızın kiralanmamış, taşıtlardır. Sözleşme yürürlüğe giriş tarihinden itibaren 1 hafta (7 gün) sonra geçerli olacaktır. Hizmetten yararlanacak müşterinin aracı arıza veya kaza nedeni ile ikinci kez çekici hizmeti, iki olay arasında 1 hafta (7 gün) geçmiş olması durumunda verilecektir. 

Sözleşme trafik sigortası ile aynı gün başlatılmış ise bekleme süresi uygulanmayacaktır.

1.2 Hizmetler

1.2.1 (VİP MAXİMUM ASİSTANS YOL YARDIM)

1. Aracın çalışmasına veya yürüğüne engel bir mekanik arıza veya kaza durumunda Maximum Asistans tarafından aracın en yakın oto tamir servisine naklini, arıza anında yılda bir (1) kez ve kaza anında yılda bir (1) kez en yakın oto tamir ya da yetkili servisine toplam yıllık 10.000 TL limite kadar temin edecektir.

2.Hizmetten yararlanacak müşterinin en yakın oto tamir servisi dışında başka bir servise çekilmesini talep etmesi durumunda oluşacak ücret farkı hizmetten yararlanacak müşteri tarafından karşılanacaktır.

3. Toplam 40.000 TL limitin aşılması durumunda hizmet sözleşmesi sona ermiş olacaktır.

4. Aracın kaza sonucu devrilmesi, yan yatması veya başka bir seviyeye düşmesi durumunda, aracın çekilerek veya vinç ile bulunduğu yerden kurtarılarak yoluna devam etmesi için uygun bir yere konulması 1.500 TL limite ve yılda 1 defaya kadar sağlanacaktır.

5. Olay başı limit 5.000 TL olup kaza ve arıza hakları birlikte kullanılamaz. 

6.Bölgedeki anlaşmalı hizmet sağlayıcıların imkân ve yeterlilikleri kapsamında, fiziki, coğrafi ve iklim koşullarının elverdiği ölçüde hizmet veya yol yardım organizasyonu gerçekleştirilecektir. Hizmet sağlayıcısının belirteceği nedenlerden dolayı organizasyonun yapılamaması ve hizmet alıcısının kendi imkânları ile yapacağı çekim maliyetleri sözleşme limitleri dahilin de hizmet vermekle yükümlü firma (MAXİMUM ASİSTANS) onayı doğrultusunda hizmet alıcısına ödenecektir.

1.1.2 (VİP MAXİMUM ASİSTANS KONUT YARDIM)

Hizmetlerin detayları ve koşulları aşağıdaki gibidir:

1.Su Tesisatı Hizmeti Müşterinin ikamet ettiği konutun dahili temiz su tesisatındaki kırılma/patlama/arıza nedeniyle acil tamir gerektiren durumlarda Maximum asistans  bir tesisatçıyı ikametgâh adresine yollama, standart malzeme ve işçilik masraflarını her bir olay başına azami 600 TL’ye kadar, bir yıl içinde azami Bir (1) defaya mahsus olmak üzere üstlenir. Bu limiti aşan masraflar, önceden onaylanması durumunda Müşteri tarafından ödenecektir. Aşan kısım için Müşteri tarafından onay verilmemesi halinde teminat limitine kadar olan tamirat yapılacak, aşan kısım için ise bir işlem yapılmayacaktır. Konut içindeki sıhhi tesisat, musluk ve diğer donanıma bağlı olmayan her türlü elemanın tamiri; tesisat hasar veya kırılmasından kaynaklansa dahi her türlü ıslanma, kaçak, sızıntı ve benzerinden dolayı meydana gelen hasarın tazmin ve tamiri; sıhhi tesisata bağlı her türlü elektrikli ev eşyası, beyaz eşya, ısıtıcılar, filtrelerin tamir veya değişimi, sıhhi tesisat malzemesinin tamirinden doğan veya değişiminden doğan malzeme masrafları; konutun bulunduğu bina genelinde ve üçüncü şahıs konutlarına ait tesisat veya diğer donanım konut içinden geçse dahi tesisatın tamiri ve bu hasar nedeniyle oluşan hasarın tazmin ve tamiri; kanalizasyon/pis su tesisatlarının tıkanması veya tamiri kapsam dışıdır.

2.Elektrik İşleri Müşterinin ikamet ettiği konutun dahili elektrik tesisatında (elektrik sigortasından priz/elektrik anahtarlarına kadar) meydana gelebilecek ve konuta elektrik enerjisinin ulaşmasını engelleyecek problemlerde maximum asistans bir elektrikçiyi ikametgâh adresine yollama, standart malzeme ve işçilik masraflarını her bir olay başına azami 600 TL’ye kadar, bir yıl içinde azami Bir (1) defaya mahsus olmak üzere üstlenir. Bu limiti aşan masraflar, önceden onaylanması durumunda Müşteri tarafından ödenecektir. Aşan kısım için Müşteri tarafından onay verilmemesi halinde teminat limitine kadar olan tamirat yapılacak, aşan kısım için ise bir işlem yapılmayacaktır. Konut içindeki elektrik tesisatından yararlanılmasını sağlayan her türlü elemanların (lamba, duy, floresan, priz, elektrik düğmesi) tamiri; tesisat hasarından kaynaklansa dahi her türlü elektrikli ev aleti hasarının tazmin ve tamiri; tesisata bağlı her türlü elektrikli ev eşyası, beyaz eşya, ısıtıcılar, havalandırma tesisatı ve benzerinin tamiri veya voltaj alçalıp yükselmesinden doğan zararlarının tamiri; konutun bulunduğu bina genelinde ve üçüncü şahıs konutlarına ait tesisat veya diğer donanım konut içinden geçse dahi tesisatın tamiri ve bu hasar nedeniyle oluşan hasarın tazmin ve tamiri kapsam dışıdır.

3.Çilingir İşleri Müşterinin ikamet ettiği konut anahtarının kaybedilmesi, unutulması, kazaen veya hırsızlık neticesinde kilit hasarı gibi durumlarda konuta girilebilmesi için Maximum asistans bir çilingiri Müşterinin ikametgâh adresine yollama, standart malzeme ve işçilik masraflarını her bir olay başına azami 600 TL’ye kadar, bir yıl içinde azami Bir (1)  defaya mahsus olmak üzere üstlenir. Bu limiti aşan masraflar, önceden onaylanması durumunda Müşteri tarafından ödenecektir. Ek anahtar yaptırılması, kilit değiştirilmesi sonucu oluşacak malzeme masrafları kapsam dışıdır.

4.Cam İşleri Müşterinin ikamet ettiği konutun dış yüzey camlarının herhangi bir sebeple kırılması durumunda Maximum asistans bir camcıyı ikametgâh adresine yollama, standart malzeme ve işçilik masraflarını her bir olay başına azami 600 TL’ye kadar, bir yıl içinde azami Bir (1) defaya mahsus olmak üzere üstlenir. Bu limiti aşan masraflar, önceden onaylanması durumunda Müşteri tarafından ödenecektir.

5.Konuta Doktor veya Ambulans Gönderilmesi Konutta ikamet eden Müşterinin veya birlikte ikamet ettiği yakınının bedeni yaralanma veya ciddi hastalığı durumunda Maximum asistans, naklin aynı il sınırları içinde olması kaydı ile yılda 6 kez kara ambulansı ve/veya doktor yollar. Maximum asistans Tıbbi Ekibi tarafından onaylanmayan ve acil durum niteliğinde olmayan talepler nedeniyle tahakkuk edilecek olan ücretleri Müşteri kendisi ödeyecektir. Şehir içi ve Şehirlerarası Tıbbi Nakil için olay başına toplam limit 600TL’dir ve limit üstü masraflar Müşteriden tahsil edilir. Tanısı konulmuş rahatsızlıklar sonucu ambulans hizmeti kapsam dışıdır.

6.Otelde Konaklama Müşterinin ikamet ettiği konutta yangın veya su basması sonucunda ikamet etmeyi engelleyecek düzeyde hasar meydana gelmesi durumunda Maximum asistans, lehtarların azami 3 yıldızlı (yoksa 2 yıldızlı) bir otelde (Maximum asistans tarafından belirlenen) oda-kahvaltı kalışını kişi başına azami 2 gece olmak üzere (kişi başı azami 1000TL/gece, en fazla 3 kişi) üstlenir. Seçilecek otel en fazla 50km uzaklıkta olacaktır.

7.Konutun Korunması ve Gözetimi Müşterinin ikamet ettiği konutta yangın veya su basması sonucunda ikamet etmeyi engelleyecek düzeyde hasar meydana gelmesi durumunda Maximum asistans konutun hırsızlıktan korunması için azami 48 saatle sınırlı olmak üzere koruma görevlisi veya gece bekçisi temin eder. Bu hizmet Maximum asistans Konut Servis Görevlileri Müşterinin konutuna ilk acil müdahaleyi yaptıktan ve onardıktan sonra konutun hırsızlığa açık olmasına istinaden verilecektir.

8.Profesyonel Ev Hizmetleri Organizasyonu (Bilgi Hattı) Acil hizmetlerin düzenlenmesi ile ilgili olmayan her türlü durum için Maximum asistans, Müşterinin talep etmesi halinde, aşağıda belirtilen konularda takribi hizmet verebilecek teknik servis birimlerini gönderip bilgi sağlayacaktır.

• Tesisat, cam, elektrik, kilit onarımı işleri • Cam ve PVC doğrama • Duvarcı, boyacı, marangoz • TV anten ve uydu sistem montajları • Halı yıkama • İlaçlama, temizlik şirketleri • Beyaz ve kahverengi eşya servis ve bayii telefonları • Nakliye, güvenlik şirketleri • İzolasyon, Klima, jeneratör, güneş enerjisi • Çelik kapı • Kargo ve kurye şirketleri • Kalorifer ve doğalgaz sistemleri • Asansör firmaları Bilgi ve Organizasyon Servisi Bilgi ve organizasyon servislerinde bağlantı Maximum asistans tarafından sağlanacak, alınacak hizmetlerle ilgili masraflar Müşteri tarafından ödenecektir. Tavsiye edilen servis biriminden hizmet alıp almamak Müşteri’nin isteğine bağlıdır. Alınan hizmetlerle ilgili doğabilecek sorunlardan hizmeti doğrudan sağlayan servis sorumlu olacaktır.

• Turistik Bilgiler ve Vize/Pasaport işlemler bilgisi • Yol, kaza ve hava durumu • Sağlık kuruluşları bilgileri • Ulaşım araçları bilgileri • Döviz kurları bilgileri • Restoranlar ve eğlence merkezleri hakkında (birol) bilgi • Konaklama bilgisi • Kültürel aktiviteler hakkında bilgi • Yaşlılar ve çocuklar için bakım hizmetleri • Özel günler için organizasyon • Tercüme hizmetleri • Çiçek gönderme hizmetleri • Hukuki Danışma • IT danışmanlık Bilgisayar Destek Hizmeti Müşteri Ev Destek Hizmetinden yararlanma isteğini veya Ev Destek Hizmeti ile ilgili her türlü sorun ve şikayetlerini 0 850 335 03 43 numaralı Maximum asistans çağrı merkezine iletebilecektir.

 

 

 

 

 

HİZMET ADI

HİZMET DETAYLARI VE LİMİTLER

Konut Bilgi Hattı

Bilgi ve Ücretli Organizasyon

Dahili Su Tesisatı

600 TL (Kapama Dahil)- Yılda 1 kez

Dahili Elektrik Tesisatı

600 TL Yılda 1 Kez

Çilingir

600 TL Yılda 3 Kez

Konutta Kalan Şahısların Kurtarılması

1.000 TL Yılda 1 Kez

Cam işleri

600 TL Yılda 2 Kez

Hekim ve ÖZEL Ambulans gönderimi 

Yılda 6 Kez (En yakın hastane)

Uzman hemşire/ refakatçi gönderilmesi

1.000 TL Yılda 3 Kez

İkamette Meydana Gelen Hasar Nedeniyle Otelde Konaklama

Kişi başına azami 2 gece olmak üzere (kişi başı azami 1000TL/gece, en fazla 3 kişi)

Konutun Korunması ve Gözetimi

Azami 48 saat  / Yılda 1 kez

Profosyonel Ev Destek Hizmetleri

Bilgi ve Ücretli Organizasyon

 1 DEFA ARIZA ( EN YAKIN TAMIRHANE YA DA YETKILI SERVİSE )

  1 DEFA KAZA ( EN YAKIN TAMIRHANE YA DA YETKILI SERVİSE )

5.000 TL TILDA 1 Kez

 

Hizmet vermekle yükümlü firma (ASİSTANS360) tarafından, hizmet alıcısının yanlış, gerçeğe aykırı beyanında veya art niyetli davranışının tespit edilmesi durumunda sözleşme tek taraflı olarak feshedilebilir.

 

 

 

 

1.İ      İKAME ARAÇ PAKET İÇERİKLERİ

1.Maximum Asistans bilgileri teminat başlamadan önce bildirilen Hususi Kullanım binek ve Kamyonet tipi (minibüs, panelvan, pick-up, ambulans, midibüs, kamyon, cekici, traktör, otobüs, açık kasa kamyonet, uzun şase kamyonet, ticari taksi, kiralık, kiralık araç tipi ticari amaçla kullanılan araçlar hariç) araçlardır.

2.Toplu mal ve insan taşımacılığında kullanılmamış, şoför ile veya şoför olmaksızın kiralanmamış, taşıtlardır.

3.Sözleşme yürürlüğe giriş tarihinden itibaren 1 hafta (7 gün) sonra geçerli olacaktır. Hizmetten yararlanacak müşterinin aracı arıza veya kaza nedeni ile ikinci kez çekici hizmeti, iki olay arasında 1 hafta (7 gün) geçmiş olması durumunda verilecektir. 

4.Sözleşme geçerlilik süresince gerçekleşen bir çift taraflı kaza sonucu araçta meydana gelen, aracın trafikte emniyetli sürüşüne engel olan ve/veya aracın hareketsizliğine neden olan hasarlar için ve aşağıdaki koşullarda ikame kiralık araç verilir.

5.İkame kiralık araç hizmeti, çift taraflı kaza sonucu meydana gelen hasarlar için aracın serviste onarım ihtiyacı oluştuğu durumlarda verilecektir. Eksper onayı ile trafikte emniyetli sürüşe engel teşkil etmediği belirlenen hasarlar için ikame araç hizmeti verilmez (Kaporta, karoseri ve tampon üzerindeki çizikler, göçükler veya koltuk döşeme Mini Hasar Onarım Hizmeti kapsamındaki onarımları gibi).

6.İkame kiralık araç, hasarlı aracın servisteki onarım süresinin 3. maddeye göre yapılacak tespitinin 24 saati geçtiği durumlarda (pazar günleri hariç) verilir.

7.MAXİMUM ASİSTANS aracın tamir süresinin tespitinde kendi uzmanını görevlendirebilir, gerektiğinde eksper ve tamiratı gerçekleştirecek tamirciden görüş alır, ancak İkame kiralık araç hizmetinden yararlanma süresinin tespitinde MAXİMUM ASİSTANS kararı esastır.

8.Tamiratın mutabık kalınan süreden kısa sürmesi durumunda ikame araç iade edilecektir.

9.Araç sahibi ile karşılıklı mutabık kalınan tamir süresi ile ve her koşulda en fazla sözleşmede belirtilen gün kadar (olay başına 7 gün) ve yılda en fazla bir kez mümkün olabilen durumlarda MAXİMUM ASSISTANCE’ e tarafından belirlenen rent a car firmasının filosunda bulunan araçlardan sözleşmede belirtilen aracın özelliklerine en yakın ve en fazla B sınıfı olmak üzere ikame araç sağlanır.

 

 

1. Herhangi bir nedenle lastiği patlayan veya zarar gören araca en uygun hizmet birimi gönderilir. Gönderilen hizmet birimi, olay yeri uygunsa ve hizmetten yararlanacak müşterinin aracında yedek lastik var ise aracın lastiği değiştirilir. Olay yeri uygun değil ise aracın en yakın lastikçiye veya servise naklini organizasyon-indirimli olarak sağlar. Bu hizmet yılda bir kez yıllık limit dâhilinde sağlanacaktır. Teminatların aşılması durumunda aşılan meblağ kadar olan ödemeyi hizmetten yararlanacak müşteri yapacaktır. Lastiğin tamiri ile ilgili malzeme ücreti müşteri tarafından ödenir.

2. Aracın benzinin bitmesi durumunda araç en yakın benzin istasyonuna yılda bir kez yıllık limit dâhilinde çekilecektir. Teminatların aşılması durumunda aşılan kısım Hizmetten Yararlanacak Müşteri tarafından ödenecektir. Bu hizmetimiz Türkiye genelinde ve 7/24 sağlanmaktadır

3. Bir yıl süreli Maximum Asistans Yol Yardım ve İkame araç paketi www.Maximumassistance.com  web sitesi üzerinden satın al butonunu kullanarak gerekli bilgiler girildikten sonra satın alınabilir.      
 

4. MÜŞTERİ, Maximum Asistans yol yardım ve ikame araç hizmetine ihtiyaç duyduğu anda 7 gün 24 saat 0  850 335 03 43 numaralı çağrı merkezini arayarak talepte bulunması gerekir.

5. Yol yardım hizmeti şehir içinde iseniz 30 dakika şehir dışı veya kırsal kesimde iseniz 60 dakika içerisinde bulunduğunuz konuma ulaşır. Bu süreler hava şartlarının ağır olduğu veya trafiğin yoğun olduğu zamanlarda farklılık gösterebilir.

6. Maximum Asistans yol yardım ve ikame araç hizmet paketi aracın ruhsat sahibi ve plakası üzerine tanımlanır.


7. Aracın ruhsat sahibi değiştiğinde Maximum Asistans üyeliği sona erer. Müşteri bu üyeliğini başkasına ait bir araca devredemez veya ücret iadesi alamaz. Müşteri’nin Maximum Asistans satın almış olduğu aracın herhangi bir sebeple plakası değişmesi durumunda çağrı merkezini arayarak plaka değişikliğini gerçekleştirebilir.

8. Müşteri çağrı merkezini aramadan aracını kendi imkanıyla çektirmesi durumunda hizmet sözleşmesinden faydalanamaz. Oluşacak zararlardan Maximum Asistans sorumlu tutulamaz.

9. Maximum Asistans lüzum görmesi durumunda hizmetten yararlanacak müşteriden gerekli evrak belge ve dokümanları ( olay yeri resimleri, araç ruhsatı, kullanıcı ehliyet bilgileri, sözleşme örneği ) isteyebilir.


10. Maximum Asistans; Hizmetten yararlanacak müşterinin yanlış  veya gerçeğe aykırı beyanı, iyi niyeti suiistimali ve art niyetli davranışı tespit edilmesi durumunda sözleşmeyi tek taraflı olarak fesih edilebilir.  

11. MÜŞTERİ her zaman kişisel bilgilerini çağrı merkezini arayarak güncelleyebilir.

12. MÜŞTERİNİN gelen servis sağlayıcısını beklememesi veya gelen servis sağlayıcısını geçerli bir sebep olmaksızın kabul etmemesi durumunda hizmetten faydalanmış sayılır.

13. Maximum Asistans’ in sunduğu hizmetten yararlanan MÜŞTERİ, Uygulamayı hukuka ve amacına uygun şekilde kullanmayı ve Uygulama dâhilinde yaptığı her işlem ve eylemdeki hukuki sorumluluğunun kendisine ait olduğunu kabul eder. Uygulama aracılığıyla ve/veya dâhilinde, işbu Koşullara ve hukuka aykırı olarak gerçekleştirdiği herhangi bir işlem, eylem ve/veya faaliyetleri nedeniyle Maximum Asistans doğrudan veya dolaylı olarak hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

14. Maximum Asistans, MÜŞTERİ’ den kaynaklanan teknik aksaklıklar sebebiyle veya yol yardıma ihtiyaç duyduğu ilk anda, Maximum Asistans çağrı merkezini aramaması nedeniyle hizmetten faydalanılamaması durumunda işbu Koşullar ile belirlenen yükümlülüklerinden herhangi birini ifa edememesinden dolayı sorumlu tutulamayacak ve kendisinden herhangi bir nam altında herhangi bir talepte bulunulamayacaktır.

15. MÜŞTERİ, Uygulama aracılığıyla veya Uygulama dâhilinde, işbu Koşullara ve hukuka aykırı olarak sürücü ve üçüncü kişiler tarafından gerçekleştirilen herhangi bir işlem, eylem ve faaliyetleri nedeniyle Maximum Asistans ‘in doğrudan veya dolaylı olarak hiçbir şekilde sorumlu tutulamayacağını kabul eder.

16.MÜŞTERİ, Uygulama aracılığıyla Maximum Asistans tarafından sunulan hizmetlerden yararlanabilmek amacıyla kullandığı sistem erişim araçlarının (kullanıcı ismi, şifre v.b.) güvenliği, saklanması, üçüncü kişilerin bilgisinden uzak tutulması ile ilgili tüm sorumluluğun tamamen kendisine ait olduğunu kabul eder

17. MÜŞTERİ, Uygulama dâhilinde bulunan başka bir üçüncü şahsın ayni veya şahsi haklarına, malvarlığına tecavüz teşkil edecek nitelikteki resimleri, metinleri, görsel ve işitsel imgeleri, video kliplerini, dosyaları, veri tabanlarını, katalogları ve listeleri çoğaltmayacağını, kopyalamayacağını, dağıtmayacağını, işlemeyeceğini kabul eder.

18. Maximum Asistans  sigorta faaliyetlerinde bulunmadığı gibi, müşterilerinin araçlarını sigortalamaz, sadece yolda kalmadan önce satın almış olduğunuz hizmeti, ihtiyaç duyduğunuzda kullanmanız için yol yardım ve ikame araç hizmeti verir, bu sebeple paket dahilinde hiçbir hizmet için araçta oluşacak zararı karşılamaz, müşterinin, Maximum Asistans aramayarak kendi isteğiyle aracı başka firmalara çektirmesi veya gelen servis sağlayıcısını herhangi bir sebep olmaksızın beklememesi durumunda zararı karşılama amacıyla para ödemesi yapmaz. Müşterinin aracı Maximum Asistans göndermiş olduğu çekicinin üzerinde iken hasar alması durumunda, gelmiş olan çekicinin sigortasına tabidir ve bu sigorta tarafından müşterinin zararı karşılanır bu durumdan dolayı Maximum Asistans sorumluluğu yoktur. Maximum Asistans doğrudan veya anlaşmalı olduğu servis sağlayıcıları tarafından iş bu sözleşmede bulunan yol yardım hizmetlerini vermekle yükümlüdür.

19. Sözleşme başlangıç tarihinden itibaren 3 gün içerisinde iptali veya araç değişikliği talep edilmemesi durumunda sözleşme iptali ve araç değişikliği yapılmayacaktır

20. Maximum Asistans, bölgedeki anlaşmalı mevcut çekme / kurtarma hizmet sağlayıcı firmaların imkanları, yeterlilikleri ölçüsünde, fiziki, coğrafi ve iklim koşullarının elverdiği ölçüde hizmetin verilmesini veya organizasyonunu gerçekleştirecektir

21. Çekme veya kurtarma için, bölgedeki çekici / kurtarıcı firmalara ait çekici araçların ulaşabileceği, emniyetle yürüyebileceği yollar üzerinde olması, kapalı otoparklarda olmaması halinde hizmet sağlanacaktır. 

22. Aracın çalışmasına veya yürür üne engel bir mekanik arıza veya kaza durumunda hizmet verilecektir. (Aracın çamura saplanması, farlarının aydınlatmaması, cam silgiçlerinin çalışmaması, mazot ve motor donması, aracın karlı ve yağışlı havalarda yolda ilerleyemiyor olması, cam kırılması) mekanik arıza olarak değerlendirilmeyecek ve hizmet verilmeyecektir.

23. – Hizmetten yararlanacak müşterinin oto tamirhane dışındaki başka bir adrese veya konuma aracın çekilmesi talepleri ( Sanayi bölgesinden evinin önüne veya her hangi bir oto tamir servisinden başka bir oto tamir servisine çekilmesi talepleri) karşılanmayacaktır. 

24. İç işleri bakanlığı tarafından terör bölgesi ve özel güvenlik bölgesi ilan edilen il ve ilçelerde ve Grev, Kargaşalık, Halk hareketleri olması durumunda hizmet verilmeyecektir. 

GİZLİLİK POLİTİKASI VE İZİNLER

1. www.maximumasistans.com.tr   internet sitesi ziyaretçi ve üyeleri (bundan sonra KULLANICILAR olarak anılacaktır) siteye erişmekle veya siteyi kullanmakla, ÜYELİK SÖZLEŞMESİ ile birlikte işbu GİZLİLİK SÖZLEŞMESİ’ ni de peşinen kabul etmiş olurlar.

2. İşbu GİZLİLİK SÖZLEŞMESİ; www.maximumasistans.com.tr   sahibi Maximum Asistans  (bundan sonra kısaca Maximum Asistans olarak anılacaktır) daha iyi hizmet verebilmek amacıyla KULLANICILARDAN elde ettiği bilgilerin mahiyetiyle bu bilgilerin ne şekilde kullanılacağını ve nasıl korunacağını açıklamaktadır.

3. Maximum Asistans , müşterilerine daha iyi hizmet verebilmek amacıyla KULLANICILARIN bazı kişisel bilgilerini (isim, soy isim, araç plakası, rengi, modeli, coğrafi konumu, telefon numarası vb.) talep etmektedir. Bu kişisel bilgilerden elde edilebilecek istatistiki veriler (tarayıcı tipi, coğrafi konum, yaş, cinsiyet, vb.) dönemsel kampanya çalışmaları, e-bülten çalışmaları, müşteri profillerine yönelik özel promosyon faaliyetlerinin kurgulanması ve istenmeyen e-postaların iletilmemesine yönelik müşteri "sınıflandırma" çalışmalarında Maximum Asistans tarafından kullanılmaktadır.

4. Maximum Asistans; üyelik formlarından topladığı bilgileri, söz konusu üyenin haberi ya da aksi bir talimatı olmaksızın, üçüncü şahıslarla kesinlikle paylaşmamakta, faaliyet dışı hiçbir nedenle ticari amaçla kullanmamakta ve de satmamaktadır.

5. Maximum Asistans ; e-posta adresleri ve üyelik formlarında istediği kişisel bilgilerin haricinde site kullanımı sırasında izlediği ziyaretçi hareket ve tercihlerini analiz ederek yorumlamaktadır. Kişisel bilgiler içermeyen bu istatistiksel veriler, KULLANICILARA daha özel ve etkin hizmet sunmak amacıyla kullanılmaktadır.


6. KULLANICILARIN bilgileri, ancak resmi makamlarca usulü dairesinde bu bilgilerin talep edilmesi halinde ve yürürlükteki emredici mevzuat hükümleri gereğince Maximum Asistans resmi makamlara açıklama yapmak zorunda olduğu durumlarda resmi makamlara açıklanabilecektir.

7. KULLANICILARDAN ödeme işlemleri sırasında istenen kredi kartı bilgileri, güvenliği en üst seviyede tutmak amacıyla KULLANICI tercihine bağlı olarak 3D Secure uygulaması ile gerçekleştirilebilmektedir. Bu şekilde ödemeye yönelik tüm işlemlerin Maximumasistance.com ara yüzü üzerinden banka ve bilgisayar /Mobil  cihaz arasında gerçekleşmesi sağlanmaktadır.

8. Maximum Asistans tarafından toplanan bütün kişisel bilgiler genel kullanıma açık olmayan güvenli bir ortamda saklanır.

9. www.maximumasistans.com.tr   sitesi üzerinde yer alan üçüncü parti sitelere ait bağlantılara (linklere) tıklayarak bu siteleri ziyaret eden KULLANICILAR, o sitelerdeki bütün faaliyet ve işlemleriyle ilgili olarak yine o sitelerde yer alan kullanıcı ve gizlilik sözleşmelerine bağlı olurlar. KULLANICILARIN üçüncü parti sitelerdeki işlemlerinden doğan zararlarından, doğrudan ya da dolaylı olarak, hiçbir şekilde Maximum Asistans  sorumlu tutulamaz.

FİKRİ MÜLKİYET HAKLARI 

Uygulamanın tasarım, metin, imge, html kodu ve diğer kodlar da dâhil ve fakat bunlarla sınırlı olmamak kaydıyla, tüm unsurları (bundan böyle “MAXİMUM ASİSTANS telif haklarına tabi çalışmalar” olarak anılacaktır) MAXİMUM ASİSTANS aittir. Müşteri, MAXİMUM ASİSTANS Hizmetleri’ni, MAXİMUM ASİSTANS bilgilerini ve MAXİMUM ASİSTANS’ telif haklarına tabi çalışmalarını ticari amaçla kullanamaz. MAXİMUM ASİSTANS izni olmaksızın, MAXİMUM ASİSTANS telif haklarına tabi çalışmalarını çoğaltamaz, dağıtamaz veya bunlardan türemiş çalışmalar yapamaz veya hazırlayamaz. MAXİMUM ASİSTANS; MAXİMUM ASİSTANS Hizmetleri, MAXİMUM ASİSTANS bilgileri, MAXİMUM ASİSTANS telif haklarına tabi çalışmaları, MAXİMUM ASİSTANS ticari markaları, MAXİMUM ASİSTANS ticari görünümü veya Uygulama vasıtasıyla sahip olduğu her tür maddi ve fikri mülkiyet hakları da dâhil tüm malvarlığı, ayni ve şahsi hakları, ticari bilgi ve know-how’a yönelik tüm hakları saklıdır.

SÖZLEŞME DEĞİŞİKLİKLERİ; 

MAXİMUM ASİSTANS, tamamen kendi takdirine bağlı ve tek taraflı olarak, sözleşmeyi, uygun göreceği herhangi bir zamanda, web sitesi üzerinden ilan ederek değiştirebilir. İşbu Koşulların değişen hükümleri, ilan edildikleri tarihte veya sonrasında, Müşteri tarafından Uygulama üzerinden on-line kabul edilmesi ile geçerlilik kazanacak, geri kalan hükümler aynen yürürlükte kalarak hüküm ve sonuçlarını doğurmaya devam edecektir.

İŞ ORTAKLARI, YETKİLİ SERVİSLER VERİ DEĞİŞİKLİKLERİ;

MAXİMUM ASİSTANS, uhdesinde bulunan SERVİS Sağlayıcıların adres, telefon ve sair verilerinin değişikliklerinden kaynaklanabilecek zarardan sorumlu tutulamaz.

REKLAM SERVİSLERİ;

MAXİMUM ASİSTANS, Uygulamada bulunan her türlü reklam yönlendirmesinin sadece reklam amaçlı olduğunu ve Reklam alınan firmaların vereceği hizmet kalitesinden ve bu firmaların yaptıkları işlerden doğacak zararlardan hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

MÜCBİR SEBEPLER;

Hukuken mücbir sebep sayılan tüm durumlarda MAXİMUM ASİSTANS işbu Koşullar ile belirtilen hizmetlerin herhangi birini geç veya eksik ifa etme veya ifa etmeme nedeniyle yükümlü değildir. Bu ve bunun gibi durumlar MAXİMUM ASİSTANS için, gecikme, eksik ifa etme veya ifa etmeme veya temerrüt addedilmeyecek veya bu durumlar için MAXİMUM ASİSTANS herhangi bir nam altında tazminat talep edilemeyecektir. “Mücbir sebep” terimi; doğal afet, isyan, savaş, grev, iletişim sorunları, altyapı ve internet arızaları, elektrik kesintisi ve kötü hava koşulları da dâhil ve fakat bunlarla sınırlı olmamak kaydıyla; MAXİMUM ASİSTANS makul kontrolü haricinde ve MAXİMUM ASİSTANS gerekli özeni göstermesine rağmen önleyemediği, kaçınılamayacak olaylar olarak yorumlanacaktır.

UYGULANACAK HUKUK VE YETKİ;

İşbu Koşullar’ın uygulanmasında, yorumlanmasında ve işbu Koşullar dâhilinde doğan hukuki ilişkilere Türk Hukuku uygulanacak ve İşbu Koşullar dahilinde ve/veya bunlarla bağlantılı olarak doğan veya doğabilecek her türlü ihtilafın varlığı halinde ANKARA Merkez Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.

SÖZLEŞMENİN FESHİ; 

İşbu Koşullar, Müşteri’nin üyeliği sona erinceye kadar yürürlükte kalacak ve Taraflar arası hüküm ve sonuçlarını doğurmaya devam edecektir. MAXİMUM ASİSTANS, Müşteri’nin işbu Koşullar dâhilinde belirtilen hükümlere ve Uygulama içinde yer alan kullanıma, üyeliğe ve MAXİMUM ASİSTANS Hizmetleri’ne ilişkin benzeri kurallara aykırı hareket etmesi durumunda; sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilecektir.

MAXİMUM ASİSTANS KAYITLARININ GEÇERLİLİĞİ;

Müşteri, işbu Koşullar dâhilinde doğabilecek ihtilaflarda, MAXİMUM ASİSTANS ‘in kendi veri tabanında veya sunucularında tuttuğu elektronik kayıtların ve sistem kayıtlarının, ticari kayıtlarının, defter kayıtlarının, mikrofilm, mikrofiş ve bilgisayar kayıtlarının muteber, bağlayıcı, kesin ve münhasır delil teşkil edeceğini; MAXİMUM ASİSTANS i yemin teklifinden ari kıldığını ve bu maddenin HMK 193. madde anlamında delil sözleşmesi niteliğinde olduğunu kabul eder.

YÜRÜRLÜK

İşbu Sözleşme Müşteri’nin elektronik olarak onay vermesi ile karşılıklı olarak kabul edilerek yürürlüğe girmiştir.

 

 

MAXİMUM ASISTANS ÇEKİCİ VE KURTARICI HİZMETLERİ LTD.ŞTİ.  

Bahçekapı Mahallesi Sanayi Bulvarı Şamaz Bussınes Plaza No:18/31  

ETİMESGUT/ ANKARA

www.maximumasistans.com.tr

0 850 335 03 43

İletişime Geç

Gönder Gönder